Zásady pro doručování

Dodací podmínky


Doručení
Kdy dostanu svou objednávku?
Vyřízení objednávky obvykle trvá 1-3 dní, poté je odeslána. Doba přepravy
závisí na vaší poloze, ale lze to odhadnout následovně:
● USA: 3–4 pracovní dny
● Evropa: 3-6 pracovních dnů
● Austrálie: 2–14 pracovních dnů
● Japonsko: 4–8 pracovních dnů
● Mezinárodní: 10–20 pracovních dnů


Odkud bude moje objednávka odeslána?

Spolupracujeme se společností pro vyřizování objednávek na vyžádání se zařízeními po celém světě!
Bude mi za moji objednávku účtováno clo?
U mezinárodních objednávek může být účtován dodatečný celní a daňový poplatek. Tento poplatek nemáme pod kontrolou
a je posuzován místním celním úřadem. Celní politika se v každé zemi velmi liší
ověřte si prosím přímo u svého místního celního úřadu, zda na vás uplatňují cla a daně
nákupy.


Moje objednávka by již měla být zde, ale stále ji nemám. Co bych měl dělat?

Než nás budete kontaktovat, pomozte nám prosím takto:
● Zkontrolujte e-mail s potvrzením o odeslání, zda v doručovací adrese nejsou nějaké chyby
● Zeptejte se místní pošty, zda má váš balíček
● Zastavte se u sousedů pro případ, že by jim kurýr nechal balíček
Pokud byla dodací adresa správná a balík nebyl ponechán na poště nebo u vás
sousede, kontaktujte nás na info@pokermanshop.cz s číslem vaší objednávky.
Pokud jste našli chybu ve své doručovací adrese, můžeme vám zaslat náhradní objednávku, ale
doprava bude na vaše vlastní náklady.

Objednávky


Jak vznikají vaše produkty?
Spolupracujeme s dropshipperem pro tisk na vyžádání. Mají umístění po celém světě, takže záleží na
kde jste, vaše objednávky jsou vytištěny a odeslány ze zařízení, které to dokáže nejefektivněji!

Jak mám sledovat objednávku?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mailem odkaz na sledování. Pokud máte nějaké dotazy ohledně
vaše sledování nebo zásilka, napište nám na info@pokermanshop.cz.

Obdržel jsem špatný/poškozený produkt, co mám dělat?

Je nám líto, pokud Vámi objednané zboží dorazilo poškozené. Pomozte nám to vyřešit za vás
rychle, napište nám na info@pokermanshop.cz během týdne s fotografiemi
poškozený produkt, číslo vaší objednávky a další podrobnosti, které o své objednávce máte. Studna
co nejdříve se vám ozvu s usnesením